sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Violetti Liekki Degree


Violettiliekki parantaa menneitten elämien haavat

MINÄ OLEN violettiliekki
Näin minussa nyt toimiva

MINÄ OLEN violettiliekki
Kumarran yksin valoa

MINÄ OLEN violettiliekki
Voimassa mahdin kosmisen

MINÄ OLEN Jumalan valo
Loistaen hetken jokaisen

MINÄ OLEN violetiliekki
Säteillen lailla auringon

MINÄ OLEN pyhä voima Jumalan
Joka vapauttava kaikki on.

Toista mahdollisimman monta kerta perätysten...
Yhdeksän askelta joilla saat Violettiliekin toimimaan elämässäsi

1. Varaa joka päivä aikaa Violettiliekille

2. Aloita Violettiliekki-istunto rukouksella

3. Pyydä suojelusta ennen kuin alat käyttää Violettiliekkiä. Yksi parhaimmista tavoista on pyytää Arkkienkeli Mikaelin suojelua.

4. Aloita Violettiliekkidekree johdannolla. Siinä pyydät Rakkaudella Violettiliekin 
olennoilta - ylösnousseilta mestareilta ja enkeleiltä - apua ja ohjausta.

5. Lausu dekree ensin hitaasti ja nopeuta tempoa, kun toistat sitä usean kerran

6. Visualisoi henkisen työsi avuksi

7. Käytä Violettiliekkiä joka päivä

8. Muunna Violettiliekillä menneitten elämiesi tallenteita

9. Liitä rukouksiisi myös pyyntöjä kotisi, naapureittesi ja tämän planeetan karmallisen lian puhdistamiseksi.



Lähde: Elizabeth Clare Prophet: Violettiliekki - kirja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti