sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Tulkintapalautetta Vol 2.

Hei Pirjo,
olen saanut sinulta kaikenlaisia tulkintoja sähköpostilla ja puhelimitse. Tyylisi on mutkaton ja osaat ihanasti kuvailla asioita. Tulkintojasi on kiva lukea uudestaan ja uudestaan. Olen kohdannut itseni ja ongelmani paremmin ihanan positiivisten tulkintojesi avulla. Kiitos siitä.

Viimeksi kun soitin näit että minussa näkyy sama ongelma kuin äidissäni. Ihmettelin mikä se  voi olla? Kävin lääkärissä kolme viikkoa sitten ja lääkärit löysivät kyhmyn rinnastani! Otin äitiini yhteyttä ja juteltiin, ja hän vihdoinkin kertoi että hänellä oli tehty rintasyöpäleikkaus. Emme asu lähekkäin ja en tiennyt tuosta asiasta. Nyt ymmärrän, että se tarkoitti tuota rintakyhmyä. Menen siitä nyt ensi viikolla lääkäriin ja toivon parasta.

Kiitos Pirjo

T. Sanna H.



 Hei!

Olen saanut Pirjolta monen monta tulkintaa, puhelimitse, s-postilla, ja vielä yksityisesti facebookissa. Välillä tuntuu sille, että liikaa joskus kyselen, turvaudun häneen. Vihdoinkin olen löytänyt sellaisen ihmisen, näkijänä, joka ei turhia lupaa, mutta todella hyvin on nähnyt elämääni, on paljon nähnyt elämääni asioita, jotkut tai aika monet ovat toteutuneetkin. Ja se mikä, minulle on merkinnyt hirveästi, olen oppinut luottamaan itseeni, ja mielestäni olen vahvistunutkin ihmisenä. Tärkeintä on se, että luottaa ja uskoo siihen, mikä on minulle nähty ja se että valoa on putken päässä. Ilman Pirjoa, söisin varmaan masennuslääkettä ja tarvitsisin terapiahoitoa, mutta nyt olen luottanut itseeni ja annan elämän viedä ja luotan siihen. Kiitos Pirjo:) suosittelen niille ihmisille, jolla on oma elämä hukassa ja ei tiedä mihin kulkea.

Kirjoitteli Sentraali



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti