keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Uusitaan uusi vuosi

Uusi vuosi ja uudet kujeet!
Minulla on tapana  uudistua näin uuden vuoden alussa. Tai se on oikeastaan jopa tarve. Ajattelin  etten lupaa mitään  lupauksia/sitoumuksia mitkä sitten jää yleensä aina toteuttamatta oman mahdottomuutensa vuoksi.
Esim.  jokin  ruokavalio tms... Kohtuudella olen  pärjännyt oivallisesti.

Päätin tehdä siten, että lisään elämääni yhden uuden asian joka päivä, minkä tiedän tekevän hyvää minulle tai läheisilleni.  Tänään päätin uusiutua kävelemällä  uuden reitin koiran kanssa. reitti jota tarkoitan on  pidempi ja tosiaan uusi ja kiinnostava. Ties vaikka se johdattaisi minua taas johonkin uuteen..?

Valoin eilen tinaa, poika sai  selkeän lohikäärmeen ja minä sain ihmeellisen möhkäleen jossa oli reikä keskellä.. Tässä kuvia siitä eri kuvakulmista, jos vaikka teille jollekin tulisi mieleen mitä se symbolisoi.



Tuosta ensimmäisestä tulee mieleen  lähinnä pillerinpyörittäjä koppis tms.. toisesta taas  luotiliivit tai  lukko/ovi ja viimeisestä kuvasta tulee mieleen Hattivatti.  Kyse on kuítenkin yhdestä tinasta josta en ota selvää,  ja olisi kiva tietää mitä uusi vuosi näin tinasymbolein voisi tuoda :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti