torstai 23. lokakuuta 2014

Variksia ja voimaeläimiä

 Mikä on Voimaeläin?


Monissa eri kulttuureissa ihmiset ovat valinneet itselleen tai heille on annettu voimaeläimiä. Voimaeläimet ovat eläimiä, joiden ominaisuudet, erityisesti vahvat puolet, symboloivat ihmisen omia luonteenpiirteitä tai ominaisuuksia, jollaiseksi ihminen itse haluaisi kehittyä.

Ihmisellä voi olla useita voimaeläimiä elämänsä aikana. Joskus jokin eläin on lyhyen ajan oppaana ja korvautuu toisella myöhemmin. Voimaeläin ohjaavat, neuvovat ja suojelevat käyttäjäänsä niin henkisesti kuin fyysisesti. Voimaeläimen avulla voi oppia monenlaista, ennen muuta voi löytää intuitiivisen yhteyden omaan sisäiseen alkuperäiseen luontoonsa. Voimaeläimet voivat opettaa ihmiselle itsensä kuuntelemisen taitoa ja niiden avulla voi löytää iloa ja onnea omasta sisimmästään.



Tänään olen huomannut vain variksia. Ulkona siis.
Tuntuu että mihin tahansa katsoinkin, siellä oli variksia. Varis on voimaeläimenä muutoksen ja viestin tuoja. Aikoinaankun isoäitini Emma kuoli, uneeni ilmestyi varis, joka sanoi tuleensa hakemaan mummoani.. Olin silloin vielä pieni, ja en tajunnut viestiä kunnolla, mutta aavistin että jotain tapahtuu..
Näitä piti sitten vimmalla alkaa maalata.


Tässä tuotoksia..



Oletko koskaan miettinyt mikä voisi olla sinun voimaeläimesi?
Omat voimaeläimeni ovat kissa, ja tällä hetkellä tuo varis.

1 kommentti:

  1. Olen miettinyt paljonkin voimaeläimiä. Minulla se on kettu nyt ainakin. Ehkä myös pöllö. Leijona. Tällä hetkellä. Kauris voisi olla siinä mielessä, että se ei minua erityisemmin kiehdo, mutta törmään siinä joka paikassa, ihan kuin sinä varikseen. Myös kauris- horoskooppi-ihmisiä on ympärilläni, halusin tai en. Tänä kesänä olen löytänyt joutsenen, se ei ole minua aikaisemmin kovastikaan kiehtonut, mutta viimeksi eilen sain ihan mieletöntä energiaa joutsenen bongauksesta.

    VastaaPoista