tiistai 14. heinäkuuta 2015

Kun äiti älypuhelimen sai

Kävipä niin, että sain tyttäreni vanhan älypuhelimen.. Tuota hetkeä olin pelännyt.
Minulla on yhä vieläkin käytössä vanha peruspuhelin, perus toiminnoillaan, (varmuus ennen kaikkea)
Siinä ei ole nettiä, eikä muutakaan erikoista, paitsi että se on vaaleanpunainen!




Tyttäreni ja hänen miehensä tulivat viikonloppuna käymään ja asettivat minut pelätyn haasteen eteen. Osaako käyttää älypuhelinta?
Olin aivan päästä pyörällä (siis päässä vaan humisi kaikki tietotulva) kun opettelin uusia asioita.. :)
Nyt olen jos sisäistänyt (ja todistanut, että vanhakin oppii ) kuinka puhelin toimii, ja mitä kaikkea siitä saa irti... On Instagram, Pinterest, yms.. näihin pitää vielä päästä kunnolla sisään.. :)

Kyllä se siitä, vanhaa en jätä enkä hylkää, vaan se kulkee uskollisena rinnallani kunnes väsähtää. Uusi on tukena matkallani teknologian ihmemaahan..

5 kommenttia:

  1. Onnea, siitä se alkaa älypuhelin aika
    Itsekin oli vastarintapainotteinen mutta hups heijaa, siellä olen älypuhelimen suuressa kidassa

    VastaaPoista
  2. Heh, kyllä oli äsken outoa, kun puhelin ilmoitti että oeln saanut kommentin... :)
    Vielä siis totuttelemista.. Kyllä musta vielä kehkeytyy kunnon nörtti :)

    VastaaPoista
  3. Onnea valitsemallasi tiellä! On varmasti näppärä vehje. Minulla tuo kaikki on vielä edessäpäin :-D

    VastaaPoista
  4. 'Tappelen' viimeiseen asti ettei tarvitse siirtyä 'äly'puhelimeen! Se ei ole välttämättömyys, vaan hyvin markkinoitu tuote/seurantalaite.

    VastaaPoista
  5. Juu samaa minäkin olen mieltä., minimissä käytän sitä vaan kun menee hermot.. oma vanha puhelin toimii vakkarina yhä :)

    VastaaPoista