keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Vuosikatsaus Tarot pöytäys

Tässä  taas yksi tarot pöytäys muiden joukossa..
Kannattaa tehdä tämä kynää ja paperia käyttäen, muistiinpanoja tehden.

VUOSIKATSAUS

1. Mikä on minun paras saavutukseni ?

2. Millä tavoin voin kasvaa tai laajentaa sieluani paremmin?

3. Mitä yllättäviä tapahtumia kohtaan?

4. Mikä on arvokkain läksyni?

5.Mitä voisin tehdä paremmin?

6.Missä asioissa minun pitää sitoutua paremmin?

7.Mitä keskeneräisyyksiä (millä eleämänalueella) minun pitää selvittää loppuun?

8 - 11 Nämä neljä korttia ovat visualisointikorttejasi, visualisoi niillä vuoden lopputilanne, millainen vuotesi on, missä tilanteessa asiasi ovat?



1 kommentti:

  1. Mä en noista tarot korteista ymmärrä mittää. Oon sun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksikin. Ois kiva jos tulisit kylään Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista