lauantai 5. maaliskuuta 2016

Mitäs kaikkee mulla onkaan...?

Ennustus - ja tulkintavälineeni

Käytän monia tapoja tehdessäni tulkintoja. Toki  muutama juttu vieä puuttuu. Ne sitten myöhemmin.

Uusin hankintani on Ametistiheiluri. Siihen on myös virallinen kompassikartta, mutta mielestäni vapaampi tapa tulkita on parempi, tai sopii minulle. Heiluri antaa kyllä - ei vastauksia ja suuntaa. Käytän sitä itse maalaamani mandalan päällä, (eri elämänalueet olen siihen maalannut) ja se kertoo mihin sinä päivänä on keskityttävä. Käytän myös tarotien kanssa heiluria,  yhdessä ovat lyömätön yhdistelmä!





Käytän myös Riimuja, Olen nämä itse tehnyt ja toimivat todella hyvin.
Itsetehdyt toimivat paremmin, koska ovat henkilökohtaisia..



Katson myös kädestä, ja siihen minulla on muutamia karttoja. Yksi on seinälläni keittiössä :)



Tarot kortit ovat minulla aina käsien ulottuvilla. Muut naputtavat kynää, minä räplään kortteja ;)
Minulla on useampi pakka, Kelttiläiset, Crowleyn pakka, sekä Freyan kosmiset tarot kortit.



Teenlehdistä olen katsellut silloin tällöin, ja se on mielenkiintoista..

Minulla on myös Quija-lauta.. Sen kanssa vähän vielä treenamista.


Seuraavaksi pitänee ostaa vielä toinen heiluri, sekä kristallipallo!

3 kommenttia:

  1. Mistä olet Freyan kortit ostanut? Koska kerään tyttärelle kaikkea hänen nimistään, jotka saa 15 vuotiaana.

    VastaaPoista
  2. Esim. täältä :)

    http://kauppa.kuukorento.fi/christina-freija-norbert-losche-kosminen-tarot-kortit-p-1635.html

    VastaaPoista
  3. No onhan sinulla vaikka mitä :-) Minä olen kovasti tykästynyt tuohon Thoth- pakkaan, se on jotenkin ihan paras! Riimuista ja kädestä katsomisesta en ymmärrä mitään. :-)

    VastaaPoista