tiistai 17. toukokuuta 2016

Runsausloitsu (helppo)



Runsausloitsu


Tarvitset loitsua varten kolme esinettä
Ensimmäinen kuvaa sitä mitä juuri nyt oikeasti tarvitset.
Toinen kuvaa haavettasi, unelmaasi, joka vielä on tavoittamattomissasi.
Kolmas esine kuvaa asiaa, joka ei enää palvele sinua.

Ota ensimmäinen esine käteesi ja sano
-Olen siunattu saadakseni kaiken tämän, mitä tarvitsen ja enemmänkin.
Laske esine kädestäsi.

Ota seuraava esine käteesi ja sano
- Pystyn tekemään kaikkeni tavoittaakseni tämän unelmani/haaveeni, sen mitä haluan.
Laske esine kädestäsi.

Ota kolmas esine käteesi ja sano
- Päästän irti tästä, mikä ei enää palvele mnua.
Lakse esine kädestäsi ja katso kaikkia esineitäsi samaan aikaan ja sano
- Minulla on kaikki tarvittava runsaus elämässäni.

Toista tämä kolmesti ja voit toistaa loitsun n. kerran viikossa tai koska haluatkin.

Esineiden ei tarvitse "oikeasti" olla esim. rahaa tai esittää  kohdetta, vaan riittää kun symbolisoi haluamaasi.  Itse käytän tässä loitsussa, kiveä, paperia, johon haaveeni on kirjoitettu tai joka voi sitä symbolisoida, sekä pientä roskaa, karkkipaperi tms.. jota ei oikeasti tarvitse..




2 kommenttia:

  1. Heippa! Voisitko joskus tehdä postauksen suojelusloitsusta tai suojauksesta ylipäätään? Omat sisarukseni toivovat minulle pahaa, erityisesti yksi sisko. Hän on katkera menestyksestäni ja sanoo vihaavansa ja inhoavansa minua. Emme pidä yhteyttä, mutta joskus esim. sukujuhlissa tapaamme. Hänen on pakko siirtyä kauemmas ja hän kirjaimellisesti tärisee vihasta ja viimeksi hänen oli lähdettävä ulos kun ei pystynyt olemaan. Jotenkin nyt ehkä vähän hassustikin pelkään, että hänen vihansa ja kateutensa satuttaa minua. Puhuminen ei auta eikä hän ymmärrä että olen tehnyt paljon töitä sen eteen minkä olen saavuttanut ja ei se minunkaan elämäni mitään helppoa ole. Koska en voi häntä auttaa enkä välejämme korjata, haluaisin suojella itseäni. Hän tulee usein uniini uhkaavana. Vinkkejä, neuvoja? Miten saan estettyä hänen tulonsa uniin saatikka mitään pahempaa tapahtumasta? Välillä mietin, että voiko toisen pahat ajatukset ja toiveet voivat saada oikeasti pahaa aikaan... On ruvennut huolestuttamaan tämä.

    VastaaPoista
  2. Juu toki laitan :) ja laitan sinulle pari vinkkiä sähköpostiisi huomenna, kuinka toimia..

    VastaaPoista