perjantai 28. lokakuuta 2016

Ei ole Kissaa karvoihin katsominen


Esittelyssä meidän ihanaiset riiviöt:






Mau, olen Rafael nelisen vuotias, äijänalku maalta. Tykkään ruuasta, riehumisesta ja olen välillä ihan pitelemätön. Mulla on monta duunia. Olen tietokoneassistentti, postin kyttääjä, tiskiveden tarkastaja, ostosten tarkastaja, terapeutti, kuuntelija, sähköpiuhojen " korjaaja" jne.. Järjestän myös tapahtumia, kuten kahviläikkien siivousta, kukkamultien imurointia, erikoistapahtumia tilauksesta, kuten 12 kanamunan siivous lattialta, tämä erityisesti jos munat on jääneet pöydälle..

Sori naiset, olen varattu, ja tykkään välillä "jallittaa" eukkoani Roosaa. Meillä on sellainen leikki, että kun hän on liian Prinsessa, minä palautan hänet maan pinnalle hyppäämäällä koko massiivisella lihasvoimallani hänen päällensä..
Olen myös hurmuri... tykkään käydä harjauksessa, ja manikyyrissä. Nautin sylissä loikoilusta ja silityksistä, mutta kun ne alkaa välillä tuntua liian kivoilta, pitää taas mennä duuneihin.. ja nyt just pitää alkaa "haukkumaan" oravaa.





Miu, Olen Roosa ihan kohta 6v. skorpparikatti. Tämä kuva on minusta, kun omistaja laitto mulle rannekorun kaulaan.. Oonko hieno? XD. Omistajallani on outo huumorintaju.
Olen Devon Rex- rotuinen ja mulla on kihara karva, ihanan pehmeä. Minulla on "Prinsessasyndrooma" Haluan olla paras ja ainoa rakastettu prinsessa.
Rrakastan sylissä nukkumista, olen vaativainen sen suhteen missä asennossa, ja jos se ei ole hyvä, suutun ja puhisen.. Olen herkkä, vaativa, en oikeastaan tee muuta työtä kun hoitelen välillä tietokoneassistentin sijaisuutta, toimin välillä syliterapeuttina, ja olen valmis rapsutteluille. Ai niin, ja käyn hieronnassa pesukoneen päällä, ja syön suoraan ostoskassista salaattia.. (paheeni). Pidän lämpöisistä ja aurinkoisita paikoista, nukun peiton alla, mieluiten kainalossa. Minulla ja Rafaelilla on viha-rakkaussuhde, välillä rakastan sitä ihan hulluna, ja sitten taas joutuu juosta pakoon.. Tappelemme joskus, kun menee hermo sen "äijäilyyn".



Näistä kahdesta hurmurista lisää välillä..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti