torstai 22. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 23. päivä



Joulupallojuttu




Vielä kiireen keskellä viimeiset kalenterit..
Valitse kuvasta mieleisesi joulupallo, pallon sisältö avautuu hieman myöhemmin tänään.
Muistakaahan lepäilläkin välillä <3









Palloista löytyy viesti henkimaailmasta tähän hetkeen..

1. Tuhannen askeleen matkan alkuun tarvitset vain yhden askeleen. Aloita jo tänään. Tämä matkasi on ainutkertainen ja valaiseva.

2. Elämäni on helppoa, vain minun mieleni hämmentää sitä.  Annan auringon valaista tietäni ja kuljen oikeaan suuntaan.


3.Olen onnellinen tässä hetkessä, valitsen ilon, rakakuden ja valon elämääni.

4. Parannan itseni, kehoni ja mieleni, nauran, iloitsen ja täytän elämäni rakkaudella. Rakkaus on kaikkialla elämässäni.

5.Erilaisuus on rikkaus ja maustaa elämääni. Hyväksyn sen itsessäni ja muissa rakkaudella.

6.Vapaus on minun todellinen minäni. En enää etsi sitä, vaan olen sitä. Minä olen vapaa!


7.Elämäni on yltäkylläistä ja helppoa, olen kiitollinen ja jaan yltäkylläisyyttäni kaikille.

2 kommenttia: